Przejdź do głównej zawartości

Biznes z pazurem- czyli Kobiety sukcesu opowiadają o sobie



W moje ręce wpadła ostatnio bardzo ciekawa książka. Od jakiegoś czasu nie bardzo wiedziałam, co czytać, moje ulubione kryminały i obyczajówki zaczynały mnie nudzić. Dodatkowo potrzebowałam czegoś, co mnie zainspiruje, da przysłowiowego kopniaka.
Sprawcą zamieszania jest Honorata ( klik), która wiedząc, że lubię czytać książki, czasem o nich pisząc, przedstawiła mi propozycję nie do odrzucenia :) Imperium Kobiet ( klik) również mi zaufało i przekazało tę, oraz inne książki, o których niebawem poczytacie na blogu.

Nie przedłużam i przechodzę do sedna sprawy.

"Lwice Biznesu" Ilony Adamskiej to zbiór wywiadów z kobietami, które odniosły sukces. Panie działają w różnych branżach, ich firmy są znane i lubiane, zdobywają prestiżowe nagrody. Przyznam się bez bicia, że najbardziej interesował mnie wywiad  z Honoratą, ale inne także czytałam z przyjemnością.

Powiecie, po co czytać książkę, w której o swoim życiu, pasjach i pracy opowiadają bizneswoman...
Zgodzę się, że dla osób działających we własnym biznesie, "Lwice Biznesu" będą inspiracją, źródłem motywacji, podpowiedzią. 

Czym jest ta pozycja dla pracownicy na etacie, matki zajmującej się domem?

Również źródłem inspiracji, motywacji i podpowiedzią.

Każda z "przepytywanych" Pań opowiada o swojej działalności, o łączeniu pasji i zarabiania. Wspominają w jaki sposób ogarnąć prowadzenie firmy i życie osobiste. Wiadomo, że bez wyrzeczeń się nie obędzie. Trzeba jednak znaleźć "złoty środek" odpowiedni dla konkretnej osoby i może być naprawdę pięknie.

Niby to wszystko jest oczywiste. Każdy ma jednak inny sposób, który może okazać się pomocny dla nas, czytelników, osób szukających rozwiązań.

Oprócz tego Panie mówią również o autoprezentacji, garderobie, wyrażaniu siebie i asertywności. Przyznacie, że są to rzeczy istotne nie tylko w biznesie. W każdej dziedzinie życia na tym bazujemy. Mówienie "nie" sprawia ludziom wiele trudności. Ja ciągle nad tym pracuję. Raz lepiej, raz gorzej mi to wychodzi.

Z wywiadów dowiecie się na jakiej podstawie wybierani są współpracownicy. co jest ważne dla pracodawcy, u którego zjawia się kandydat.

Podsumowując. "Lwice Biznesu" to przyjemna i pożyteczna lektura. Jeżeli zastanawiacie się nad założeniem własnej działalności lub ją prowadzicie- ta książka jest dla Was. Jeżeli jesteście ciekawi, co słychać u kobiet, które odniosły sukces- ta książka jest dla Was. 

Mogłabym jeszcze przez chwilę wymieniać, ale to chyba bez sensu. Opowiedziałam co w trawie piszczy i Wam pozostawiam decyzję, czy zajrzycie do wskazanej pozycji. Mnie się podobało i polecam :)

"Lwice biznesu" można kupić w Multistore24.pl ( klik)

Komentarze