Przejdź do głównej zawartości

"Marsz w Mrok" M. Fryzeł


Przypadek sprawia, że mężczyzna spacerujący rano z psem odnajduje zwłoki. Nic lepszego nie mogło go spotkać o poranku. Do akcji wkraczają śledczy- Daniel Delner i Julia Samarska. Duet, który średnio się ze sobą dogaduje, mają też popaprane życie prywatne. Czy Miłosz Fryzeł sprzedaje czytelnikom ciekawą historię? 

" Marsz w mrok" to powieść, której akcja rozgrywa się we Wrocławiu. Na starcie jest morderstwo, jest podejrzany, który bardzo szybko wpada w ręce policji, przyznając się do popełnionej zbrodni. W pierwszej chwili pomyślałam - "No, hello, początek książki i już po sprawie? Złapali go i do końca książki będą maglować?". Ogarnęłam się jednak i czytałam dalej. 

Przecież tak łatwo być nie może i nie jest. Podejrzany siedzi w areszcie, a ludzie nadal giną. Ktoś jest o krok przed policją, idealnie wodząc śledczych za nos. Sprawy prywatne skutecznie utrudniają pracę Daniela i Julii, każde z nich ma inne problemy- nierozwiązane sprawy z przeszłości, wieloletni romans. 

W takich warunkach ciężko się pracuje, ale nikt nie mówił, że będzie łatwo. Policjanci muszą odsunąć na bok emocje i prywatne bolączki i rozwiązać coraz bardziej komplikującą się sytuację. Ich życie również jest zagrożone. Nie odpuszczają jednak i podejmują grę. 

"Marsz w mrok" to debiut i początek ciekawie zapowiadającej się serii. 
Autor sprytnie manewruje wydarzeniami. Czytelnik myśli, że już wszystko wie, że jest o krok od rozwiązania zagadki. Następuje nieoczekiwany zwrot akcji i znowu jesteśmy w punkcie wyjścia. 

Powiem Wam, że książka naprawdę wciąga.  Miałam mały niedosyt, którego do końca nie potrafię zdefiniować, ale nie przeszkadzał mi w lekturze. Czekam na kolejną część, być może tam pojawią się rzeczy, których mi brakowało.

Polecam Wam lekturę "Marszu w mrok", miło spędziłam z nią czas.

Zbliża się okres, w którym piszemy listy do Mikołaja. Możecie go podesłać do działu nowości Księgarni Tania Książka ( aktualnie jest sporo dobrych promocji).




Komentarze