Przejdź do głównej zawartości

Share Week 2015




Akcja dość popularna z tego co się orientuję :) 
Mignęła mi o niej informacja i wyleciała z głowy. Jednak Sabina mi skutecznie przypomniała ;)

Kto zajmuje się całym przedsięwzięciem?

Andrzej Tucholski (klik) z bloga jestkultura.pl. 
Wszystkich szczegółów możecie dowiedzieć się klikając w podany wyżej link. Ja przechodzę do części najważniejszej...czyli wytypowania Blogerów, których polecam.
Teraz zaczynają się schody. Lista moja byłaby długa...jednak muszę ograniczyć się do 3.
Kolejność jest przypadkowa. Nie obrażać mi się i tak wszystkie jesteście na podium ;)





1.Matka na Szczycie- Kasia autorka powieści "Wiosna po wiedeńsku", w pewnym momencie zaczęła prowadzić bloga- co mnie niezmiernie ucieszyło. Uwielbiam czytać Jej teksty, które są dopracowane pod każdym względem. Jak na pisarza przystało nie może być lipy ;)
Co znajdziecie u Matki na Szczycie?
Mnóstwo na prawdę świetnych tekstów- pisanych z dużą dawką humoru . Oczywiście nie chodzi tu o to, że same wesołe tematy są poruszane przez Kasię. Jednak dystans z jakim podchodzi do wielu rzeczy jest czymś czego Jej na prawdę zazdroszczę. Mnóstwo pięknych zdjęć, stylizacji. 

Dla każdego coś miłego:) Jak napisała kiedyś Matka Wygodna "Nasza Katarzyna, duma narodowa :)) Kobieta wielofunkcyjna :)" i za to Ją uwielbiam.







2. Kluseczka po włosku to nikt inny jak wspomniana wcześniej Sabina. Mieszkająca we Włoszech 
Polka( może kiedyś będę miała pretekst żeby jechać do Niej i się spotkać w realu) piszącą świetne teksty. Swoje codzienne perypetie opisuje w taki sposób, że nie ma opcji żeby się nie uśmiechnąć :) Nadal utwierdzam się w przekonaniu i mam nadzieję, że Ona się do tego też przekona, że powieść Jej autorstwa zrobi niezłą furorę;)
Wszystkiego Wam tu jednak nie napiszę bo jak już wszystkie karty przed Wami odkryję to nie zajrzycie do Autorki ;)








3. Z Iloną Panią Rolnik jest taka dziwna historia związana. Mieszkałyśmy w jednym mieście, chodziłyśmy do jednej szkoły...a poznałyśmy się przez blogowanie ;)
Co znajdziecie na Jej blogu?
Jak to kiedyś napisała, że ja się wymądrzam tak jak Ona to teraz ja piszę to samo;) Wymądrza się podobnie jak ja ( chyba musimy zrobić ankietę kto bardziej), pokazuje bardzo fajne pomysły na zabawy z dziećmi. Pisze jednak nie tylko o dzieciach. Znajdziecie u Niej porady ogrodnicze, lecznicze i wiele innych ciekawych tekstów. Zajrzyjcie a przepadniecie na pewno!


Poza trójką z podium wrzucam jeszcze kilka blogów, na które warto zajrzeć

Polecona przez Anię Przewijkę. Weszłam przeczytałam pierwszy post i przepadłam;) Wiem, że się powtarzam ale czekam na wydanie książki ;)

Kolejna pozycja na mojej liście czytelniczej. Wpadłam wprost na Jej opowiadania...które są na prawdę fajne. Z miłą chęcią czytam również inne posty. Zajrzyjcie, poznajcie, czytajcie :)


Trafiłam na bloga niedawno. Jest tam wszystko co lubię. Recenzje książek, wywiady. Aj raj dla moich szarych komórek:) Tu również warto poświęcić czas na czytanie :)

Komentarze

  1. :* chylę czoła i kłaniam się nisko z wdzięczności! Kochana jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same świetne blogi w tym zestawieniu;) ;p
    Czołową trójkę oczywiście zam:D, to samo z Books and Babies:) Do pozostałych dwóch zajrzę:)
    Dziękuję za Twoje słowa, po wczorajszej opinii Sabiny i Twojej dzisiejszej czuję jak mi niebezpiecznie pierwsze bąbelki wody sodowej w głowie bulgocą;)
    Z tym dystansem... wiesz, chyba świetnie wychwyciłaś jedną z moich głównych cech, choć kiedyś miałam go jeszcze więcej. Bycie matką nieco go ograniczyło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam tego dystansu to ja Ci bardzo zazdroszczę ;)

      Usuń
  3. Nawet nie wiesz, jak mi miło:). Dziękuję, jesteś boska!

    Wymieniłaś moje dwie ulubienice. O Kasi wspomniałam też u mnie, Ilonkę pominęłam tylko dlatego, że już kiedyś o niej pisałam, a chciałam wymienić te blogi, nad którymi nie miałam okazji się jeszcze rozpłynąć. Pani Rolnik jednak wie, że za nią przepadam (mam nadzieję).

    Wielkie dzięki!

    Kluseczkę czytam tylko dlatego, bo nie mam innego wyjścia;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać- wpadaj, wpadaj! Tylko mnie uprzedź, dokładnie wysprzątam mieszkanie;).

      Usuń
  4. Z pewnością zapoznam się z zaproponowanymi przez Ciebie blogami. A nuż rozszerzą one listę czytanych przeze mnie regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na jeden zaglądam regularnie. Na pozostałe sporadycznie.
    Można się było spodziewać jakie blogi wytypujesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde aż taka przewidywalna jestem? :) Jakbym mogła to wymieniłabym ich dużo więcej:)

      Usuń
  6. Dzięki:-) Cieszę się, że moje wpisy przypadły Ci do gustu:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biegnę odwiedzić.
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej! (zabrakło jej słów) :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna akcja :) w sumie żadnego z tych blogów nie znałam, będę miała co nadrabiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wymienionych czytam tylko matkę na szczycie i Introversję. Nadrabiam i zaglądam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie blogi znam! Niestety nie na wszystkie mi starcza czasu :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Wasze zdanie :) Komentarze zawsze mile widziane