Przejdź do głównej zawartości

Wycieczka do Paryża



Przygody z książką ( klik) to bardzo ciekawy projekt, który pozwala poznać nowe książki dla dzieci. Jak już kiedyś wspomniałam- znacznie uszczupla portfele. Jednak na książki nigdy mi nie szkoda pieniędzy:)

Dziś zabiorę Was na wycieczkę do Paryża.
Gotowi?
Zaczynamy


Jakiś czas temu widziałam recenzję pierwszej książki z tej serii. Młoda była wtedy za mała, później zapomniałam, aż w końcu klapki się otworzyły i przypomniały o bardzo ciekawej pozycji, której jeszcze nie miałyśmy okazji poznać.

Pokazałam ją dziecku memu, stwierdziła, że chce. Wyciągnęła ze skarbonki odpowiednią kwotę, zamówiłyśmy "Piżamoramę" i po kilku dniach miałyśmy ją na własność.

Czym zachwyciła nas książka?
Pisać za dużo nie będę- zobaczcie sami.
Zarówno dorośli jak i dziecko są pod wrażeniem:)



źródło: https://www.youtube.com/watch?v=VEcify5KY48


Zbliża się Dzień Dziecka- książeczka w roli prezentu na pewno się sprawdzi ;)


Komentarze