Przejdź do głównej zawartości

Wychowanie chłopców- kurs internetowy.






Pisałam już kiedyś o Internetowym Uniwersytecie Mądrego Wychowania. Powtarzać się nie będę- wszystkie informacje znajdziecie w tym poście (klik).

Dziś chciałabym powiedzieć Wam trochę o kursie Wychowanie Chłopców.
Gdybym miała syna lub pracowała zawodowo z chęcią sama bym się zapisała. 
Jeden ani drugi przypadek mnie nie dotyczy ale informacje mogę Wam przekazać- być może znajdą się wśród moich Czytelników osoby zainteresowane.


Najważniejsze 

Kurs rozpoczyna się 14.10.2015 roku

Trwa 6 tygodni

Koszt kursu to 150 zł.


Więcej informacji na temat zapisów znajdziecie klikając w link http://iumw.pl/kurs-wychowywanie-chlopcow.html.

Kurs kierowany jest zarówno do nauczycieli jak i do rodziców.

Pomoże odpowiedzieć na liczne pytania zawiązane z wychowaniem płci męskiej:
Jak odkryć i rozwijać zainteresowania chłopca?
Co zrobić z jego niespożytą energią?
Jak rozmawiać z chłopcem, aby nas słuchał i wiedział, czego od niego chcemy?
Co robić, kiedy nie reaguje na nasze prośby i polecenia?
Co robić, gdy się boi, kiedy płacze, kiedy jest przygnębiony?
Jak reagować na jego zaczepki słowne? 

Podczas trwania szkolenia dowiecie się- dlaczego sposób postrzegania świata przez dziewczynki i chłopców jest tak różny. Jak sprawić by lepiej się zrozumieli i szanowali siebie nawzajem. Dzięki poznaniu , zrozumieniu cech i potrzeb męskich- rodzicom i nauczycielom łatwiej będzie wychować młodych chłopców na samodzielnych , odpowiedzialnych, mądrych i kulturalnych mężczyzn.

Podczas trwania kursu jest możliwość uzyskania indywidualnej porady od psychologa oraz specjalistów z Fundacji. Także wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami oraz moderatorami na forum możne poszerzyć naszą wiedzę we wspomnianym zakresie.

Przedstawiam również opinie uczestników:

"Bardzo dziękuję za przygotowanie i zorganizowanie kursu. Dla mnie, jako rodzica, jest to wiedza bezcenna,  która umożliwia mi nie popełnianie błędów wychowawczych, zrozumienie własnych postaw i emocji związanych z wychowaniem syna oraz lepsze przygotowanie się na nadchodzące "trudności " wychowawcze w różnych okresach rozwoju dziecka."

Dominika


"Zawsze wydawało mi się, że wychowanie chłopców jest łatwiejsze, niż dziewczynek, mimo że jako dzieci są bardziej niegrzeczni ;). Kiedy na świecie pojawiali się kolejno moi trzej synowie, a ja posuwałem się coraz dalej w moim zawodowym i ojcowskim doświadczeniu, uświadomiłem sobie jak wiele zagrożeń czeka na chłopców, jak bardzo są zaniedbywani w szkołach. Dzięki kursowi przeczytałem w końcu książkę S. Biddulpha, którą kupiłem już dawno. Oprócz książki miałem okazję do zapoznania się z bardzo ciekawymi materiałami zaproponowanymi przez moderatorkę kursu - Marzannę. Dyskusje na forum pozwalają na wymianę doświadczeń i wiedzy, co jest ogromnym atutem kursu. Wiedzę i materiały wykorzystam w swojej pracy z rodzicami w szkole, w której pracuję, tak jak to robiłem, kończąc poprzednie kursy. Planuję warsztaty dla rodziców na temat wychowywania chłopców. Dziękuję za Wasze kursy, ponieważ są najlepsze z wszystkich kursów online, z którymi miałem do czynienia - wymagają systematyczności, pracy, częstego logowania, dzięki czemu bierze się żywy udział w kursie. Spotkałem tam ludzi, którzy naprawdę chcą zająć się swoimi dziećmi jaka najlepiej. I chyba te spotkania z ludźmi i moderatorami są największą wartością kursów IUMW"

Mariusz

"Kurs według mnie został dobrze i sprawnie poprowadzony. Tematyka kursu mi odpowiadała, sposób wprowadzania do poszczególnych modułów również był w moim odczuciu adekwatny. W początkowej fazie miałam trochę problemów z ogarnięciem spraw związanych z techniczną obsługą platformy, związane to było po części faktem, iż zaczynałam kilka dni później i jednak potrzebny jest czas, by na spokojnie zapoznać się z platformą (szczególnie, gdy ktoś jest laikiem w tej kwestii). Tematyka kursu pozwoliła nie tylko poznać mi problematykę wychowania chłopców, ale również uzmysłowiła zagrożenia, jakie niesie dla nich współczesny świat. Z pewnością wiele spraw na nowo będę musiała przemyśleć. Dobrym pomysłem była końcowa praca pisemna, swego rodzaju "biznesplan wychowania", czyli założenia i aspekty wychowania synów, nad którymi chce się pracować w najbliższym czasie."

Agnieszka- mama dwóch chłopców

Jeżeli jesteście zainteresowani kursem zaglądajcie na stronę IUMW i kształćcie się- być może znacie kogoś, kto chciałby wziąć udział- przekażcie namiary :).


Informacje pochodzą ze strony http://iumw.pl/kurs-wychowywanie-chlopcow.html.

Komentarze

  1. O, super! Nie wiem co prawda na ile mogłabym się skupić na internetowym kursie, nigdy czegoś takiego nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Temat na pewno ciekawy i istotny. Ja mam całą masę książek od wydawnictwa eSPe o wychowaniu chłopców, więc kurs sobie odpuszczę, ale mogę potwierdzić, że wychowanie chłopca i postrzeganie przez niego świata, bardzo się różni od tego, jak to jest w przypadku dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w sumie to chyba jest fajne:) Na pewno nie łatwe ale ciekawe doświadczenie...kobieta będąc matką musi się trochę nagimnastykować przy synu:)

      Usuń
  3. Jakoś to do mnie nie trafia. A gdzie tu instynkt macierzyński? Gdzie tu kreatywność matki? Mam wrażenie, że to jest nauka pewnych szablonów i już. No ale co kto lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei uwielbiam, szkolenia, kursy, konferencję- wszystko to co poszerza moją wiedzę :)

      Usuń
  4. Ja bym chętnie się zapisała na jakiś kurs z serii: jak przetrwać z przedszkolakiem i niemowlakiem pod jednym dachem ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jest jeden problem- kursy śmiertelnie mnie nudzą, obojętnie czego by dotyczyły :). Tak już mam, choć nie mam wątpliwości, że kurs, o którym piszesz, będzie interesujący :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei lubię takie rzeczy- kursy, spotkania, konferencje :)

      Usuń
  6. Zdecydowanie wychowanie chłopca różni się od naszego kobiecego i czasem nie warto zmieniać małych facetów na siłe wegług naszych damskich założeń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem do kogo się zgłosić jak będę miała syna kiedyś ;)

      Usuń
  7. Jedynym chłopcem na moim "wychowaniu" jest mąż, ale chyba on się nie liczy. :) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy się liczy- bo oni podobno do końca są jak dzieci :D

      Usuń
  8. ciekawe.... nie wiedziałam, że są takie kursy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze to już robią takie internetowe kursy. Ja jednak wolę wychowywać zgodnie ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Wasze zdanie :) Komentarze zawsze mile widziane