Przejdź do głównej zawartości

Dłonie pod opieką


Dłonie jak wiadomo są naszą wizytówką. Dbać o nie musimy szczególnie. Codziennie narażone są na szereg bodźców pogarszających ich stan.
Ten, który najbardziej atakuje skórę moich dłoni to...częste ich mycie. Praca managera domowego wymaga tego jednak. Dodajmy jeszcze wszystkie środki chemiczne, mydła itp.- sucha skóra gwarantowana.

Dziś pokażę Wam świetny krem, który mam okazję testować dzięki firmie Dermedic (klik).


Informacja od producenta


Regenerujący krem do rąk

"Składniki aktywne: Olej lniany z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Alantoina, Lanolina, Gliceryna, Witamina E

Łagodzi mikrourazy naskórka oraz długotrwale nawilża wrażliwą skórę
Uzupełnia barierę lipidową oraz hamuje transepidermalną utratę wody (ogranicza TEWL)
Wzmacnia regenerację naskórka
Stymuluje aktywność enzymatyczną w skórze, pomaga w tworzeniu nowych komórek
Szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustego filmu
Hypoalergiczny

Opakowanie: Tuba 100 g"


Do jakiej skóry jest zalecany?

"Zalecany do codziennej pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej, skłonnej do alergii. Szczególnie polecany do pielęgnacji skóry atopowej. Można stosować od 3. roku życia."

Moja opinia

W swoim życiu przerobiłam już dość sporo kremów do rąk. Jedne działały tak jak powinny, inne mnie uczulały ( jestem alergikiem i muszę uważać z kosmetykami), kolejne wchłaniały się tak długo, że nie zachęcały do dalszego używania.

Krem firmy Dermedic mogłam zrecenzować już po pierwszym użyciu. 
Wchłania się błyskawicznie, ładnie pachnie i co najważniejsze nie uczula. Kiedy smaruję swoje dłonie Młoda biegnie i krzyczy : daj mi kremu ja też muszę posmarować ręce :)
Używamy go razem. 
W zaleceniach producenta napisane jest żeby kremować dłonie po każdym myciu. Nie robię tego. 
Efekt po nałożeniu kosmetyku utrzymuje się dość długo. 


Największym minusem jaki znalazłam jest to, że krem mogę kupić jedynie wysyłkowo- w mojej miejscowości nie ma apteki, która posiada kosmetyki Dermedic w swojej ofercie. 

Krem polecam z czystym sumieniem. 
Z  pełną ofertą możecie zapoznać się na stronie Dermedic (klik).

Komentarze

  1. Jaki jest koszt za 100 g? Myślę, że po tym co piszesz warto wypróbować. Ja jestem uzależniona od kremowania rąk, zawsze mam w torebce krem i trochę jestem wybredna pod tym kątem bo niektóre kremy są tak tłuste i tak wolno się wchłaniają, że nie nadają się do częstego używania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że jest w cenie 19,90 na stronie aptek. Wchłania się błyskawicznie i jest wydajny.

      Usuń
  2. Muszę go poszukać, bo dobry krem do rąk to coś, czego zdecydowanie potrzebuję. Kiedyś miałam świetny z Bielendy (pewnie dużo tańszy od tego), ale potem zniknął ze sklepów, chyba go wycofali z produkcji i od tamtej pory nie znalazłam takiego, który by w 100% spełniał moje oczekiwania. A wiem, że Antyterrorystka poleca tylko same dobre rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia poważnie krem jest świetny. Już jestem jego fanką choćby dlatego, że szybko się wchłania i nie uczula :)

      Usuń
  3. Ja do rąk zazwyczaj używałam kremów z Avonu i byłam bardzo zadowolona. Teraz jakoś nie mam takiego problemu i zwykłe balsamowanie po kąpieli balsamem do ciała wystarczy by moje dłonie wyglądały przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę:) Moje muszą dostać dawkę kremu kilka razy dziennie.

      Usuń
  4. Ja kremuję ręce non stop, strasznie mam suche po każdym kontakcie z wodą, a uczucia tego nie znoszę... już masę kremów przerobiłam i powiem szczerze że nie mam ulubionego, z chęcią wypróbuję ten kremik :) dla mnie najważniejsze żeby dobrze się wchłaniał i dawał przyjemne uczucie nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie ten krem spełnia wymagania odnośnie wchłaniania i nawilżenia dłoni :)

      Usuń
  5. Mnie na szczęście wystarcza Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O a kremu do rąk z Dermedic nie miałam jeszcze :) Muszę wypróbować. Mi się skóra na dłoniach strasznie ściąga po zmywaniu naczyń, tak bardzo jest napięta, że ręka się sama zamyka i jak kiedyś nie musiałam używać żadnych kremów, tak teraz stale są w użyciu. Ale też muszą się szybko wchłaniać i nie zostawiać tłustej warstwy na skórze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wchłania się błyskawicznie i dłonie są bardzo fajne po nim :)

      Usuń
  7. A ja używam Ziai i przyznam, że jestem zadowolona. :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki Ziaja należą do moich ulubionych :) Ale jak mam możliwość próbuję innych :)

      Usuń
  8. Przyznam , że próbowałam juz różnych kremów do rąk bo strasznie mi wysychają :( Tego jednak jeszcze nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  9. O, może wypróbuję, bo skórę mam ostatnio przesuszoną, a dodatkowo uczula mnie coś, co od jakiegoś czasu leci z kranu... Aż krwawią ranki. Fuj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może płyn do naczyń Cię uczula? Ja tak miałam płyn zmieniłam i ranki zniknęły.

      Usuń
    2. Moja mama tak miała. Okazało się, że nie może używać nic prócz Ludwika, bo inaczej rany.

      Usuń
    3. Mnie właśnie tak Ludwik załatwiał :(

      Usuń
  10. Słyszałam o tej firmie. Osobiście jestem zakochana w Neutrogenie, moje dłonie chyba też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to już chyba wszystkie możliwe kremy do rąk przerobiłam :)

      Usuń
  11. Ja polecę siostrze, która ma bardzo wrażliwe dłonie, bo sama rzadko używam kremu do rąk :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę używać, bo inaczej aż mnie bolą przy jakimkolwiek ruchu...

      Usuń
  12. Może wypróbuje, bo ostatnio cierpię na suche dłonie i po każdym spotkaniu z wodą muszę je kremować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już teraz nie muszę za każdym razem kremować :)

      Usuń
  13. Ja na szczęście kremu do rąk używam tylko zimą i to też nieregularnie, ale zapiszę sobie jego nazwę może się kiedyś przyda.

    OdpowiedzUsuń
  14. przez remont mam okropne dłonie!Cement,wapno,gładź,kurz... Taki by się przydał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie myślę co byłoby z moimi po takich przebojach :)

      Usuń
  15. Moje ręce są koszmarne! Muszę je cały czas smarować, dlatego bardzo chętnie wypróbuję to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten krem pomógł:) Mam nadzieję, że jak spróbujesz to się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  16. Moje dłonie wyglądają okropnie, są bardzo suche i nie wiele mi pomaga, ale teraz wypróbuje ten krem

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki Ci kochana za ten wpis, jakoś nie mogę natrafić na dobry krem do rąk, poza tym musze wyrobić sobie nawyk smarowania dłoni, bo mam suchą skórę, a dobry kosmetyk na pewno mi w tym pomoże. Wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od ciąży moje ręce zamieniły się w dwa sucharki :) Powinnam po każdym myciu rąk używać kremu. Bardziej jednak skupiam się na pielęgnacji Miśka. No cóż, modelką od rąk to ja już nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze a ja się bałam, że tylko ja mam takie zmasakrowane dłonie :)

      Usuń
  19. może chcesz się zająć moimi dłońmi? Proszę! częste mycie, prace działkowe a za miesiąc wracam do pracy i dojdzie jeszcze dezynfekcja :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Wasze zdanie :) Komentarze zawsze mile widziane