Przejdź do głównej zawartości

Mój roczek w sieci


Dokładnie rok temu zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem.
Najpierw było wymyślanie nazwy. Później przeprawa z bloggerem i facebookiem. Dałam radę, opublikowałam pierwszy post a później to już jakoś samo poleciało.


Pamiętam radość z pierwszych komentarzy, pierwszych polubień. Pierwszego tysiąca wyświetleń.
Przez ten rok blogowania poznałam wiele wspaniałych osób, których wymieniać nie muszę ( zobaczymy czy odezwą się w komentarzach :))
Miałam okazję współpracować z kilkoma firmami- ale to w sumie nie jest najważniejsze.

Ważne jest to, że pisanie sprawia mi przyjemność. Nie siadam za karę i nie wrzucam tekstu tylko po to żeby statystyki nie spadły. Miewam gorsze dni- wtedy ratuję się postami, które czekają w wersji roboczej albo nie piszę. Wy jednak jesteście, wracacie do mnie, przybywają nowi czytelnicy. To właśnie jest piękne. Każdy kolejny komentarz potwierdza , że to co robię ma sens ( nie chodzi o same przychylne komentarze).
Dziękuję Wam za to- gdyby nie Wy nie byłoby mnie:)

Aaa i jeszcze dzięki Wam- Waszym głosom udało mi się zając 3 miejsce w konkursie na Mamdu.pl- za to po raz kolejny dziękuję i ściskam każdą osobę, która mi pomogła.

Nie mam wypasionego sprzętu, nie robię ładnych zdjęć nie zarabiam na blogu...jednak jest to moja pasja i będę tworzyć dopóki dam radę.

Są momenty kiedy mam ochotę to wszystko rzucić. Drażni mnie wiele rzeczy...ale to temat na osobny post, który nie wiem czy kiedykolwiek powstanie.

Cieszę się, że wytrwałam, że dociera to do większego grona:)

Z okazji roczku będzie dla Was konkurs. Ale na spokojnie muszę wszystko ogarnąć i dam znać :)



Komentarze

  1. No nie rzucaj tego! JA zawsze z chęcią czytam Twoje posty! :) Wszystkiego najlepszego na ten roczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zamiaru rzucać, ale nie wiadomo co będzie za rok :) Dzięki

      Usuń
  2. Jeszcze raz: wielu sukcesów i trzymam kciuki za kolejny rok. Chcę zobaczyć dwie świeczki. A potem trzy, ... , pięć i tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja w sumie nie tak dawno trafiłam do Ciebie, ale bardzo lubię Twojego bloga. Zaglądam tu regularnie. Życzę Ci wielu lat blogowania i poznawania kolejnych cudownych blogowych znajomych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi niezmiernie- ja też lubię do Ciebie zaglądać :)

      Usuń
  4. Jeszcze raz gratulacje i kolejnych owocnych lat blogowania Ci życzę! Bo tak, jak piszesz, najważniejsze jest pisanie, zaś reszta to tylko dodatek. Jestem pewna, że wiele zdziałasz w blogosferze!

    A tymi drażliwymi sprawami nie warto się przejmować! Mnie też wiele rzeczy wkurza, ale staram się nimi nie zawracać głowy :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę wytrwałości :)
    Ja powinnam podziękować Sabinie za to, że Cię poznałam, bo fajna z Ciebie kobietka :) Lubię Twoje teksty, nie są wymuszane i co najważniejsza, są ciekawe, mądre i takie prawdziwe. Nie kolorujesz na siłę niczego, poruszając jakiś temat, opisujesz jak jest, trafiasz w sedno. I najważniejsze- nie boisz się. Nie boisz się pisać o rzeczach ważnych, na tematy kontrowersyjne, na temat tego, co Cię denerwuje w swoim otoczeniu, a co porusza. Nie potrzebujesz zdjęć, sama treść Twojego bloga zachęca do zaglądania tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje:) Rób jak najdłużej to co lubisz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, wszystkiego najlepszego!!! Cieszę się, że się poznałyśmy w sieci. Mój rok minął w kwietniu:-) Trzy mam kciuki za Twoje blogowanie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bardzo cieszę, że Cię poznałam. Niebawem rusza konkurs na który zapraszam:)

      Usuń
  8. Roczek to powazna sprawa. Potem bedzie z gorki 😉 (mam taka nadzieje!) Pisz dalej bo fajnie jest Ciebie czytac. Pozdrowienia i gratulacje 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś jedną z moich ukochanych blogerek - ale to wiesz. Uwielbiam twoje wpisy - ale to wiesz. Jesteś moim dobrym duszkiem - ale to wiesz. Marzę o spotkaniu z Tobą - ale to wiesz. No, nie wiem co z tej okazji nowego mogłabym Ci napisać?!;)
    Muszę się zastanowić!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego ♥♡♥ pisz ile wlezie bo fajnie się czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje Ci Gosiu i nie przestawaj!

    OdpowiedzUsuń
  12. 100 lat, 100 lat! Niech pisze Gosia nam! ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy tyle pociągnę ale jak coś Młoda może przejmie albo sprzedam na starość bloga za dobrą kasę i pojadę na wycieczkę dookoła świata :) :*

      Usuń
  13. Gratulacje! A najważniejsze, że widać, że cały czas podchodzisz do tego pisania z entuzjazmem. Życzę dalszej satysfakcji z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;) Ja bloguję od 3 miesięcy i już wiele rzeczy mnie drażni. Póki co na czele jest mój komputer, ale ten problem wkrótce się rozwiąże. Z pozostałymi sprawami nie pójdzie tak łatwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Robisz kawał dobrej roboty!!! Tak trzymaj :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. działaj dalej kochana, rozwijaj się i wszystkiego dobrego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego, co najlepsze! Ja śledzę Cię od niedawna, ale już mi tu dobrze. Życzę spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Wasze słowa sprawiają mi ogromną radość :)

      Usuń
  18. Jestem u Ciebie w miarę nowa ale podoba mi się! I życzę aby blog spełniał takie zadanie jak chcesz! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie! Zyczę kolejnych lat, i żeby dalej sprawiało Ci to taką przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  20. No to gratulacje z okazji rocznicy :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! Życzę nieustającej satysfakcji z prowadzenia bloga i masy czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No to pierwsze urodziny :) gratulacje i liczę na wiele lat.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję pierwszego roku! W sumie to już jesteś starym wyjadaczem :) Mam nadzieję, że kiedyś też napiszę taki post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że napiszesz...ja się nie spodziewałam, że tyle pociągnę a póki co nie mam zamiaru kończyć :)

      Usuń
  24. Roczek minął! Pisz nam dalej przez kolejne lata :* i nie zapomnij o jakiejś książce ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje :) I wielu dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  26. No to pozostaje życzyć: stoooo laaat stooo laaat! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. :) Pierwsze urodziny bloga. Fajnie, gratuluję :) Życzę więc dalszej motywacji, inspiracji i przyjemności z pisania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. To i ja dołączam się do życzeń :) Teraz tylko jeszcze dwóch zer z tyłu i będzie 100 ;) Tyle lat masz pisać bloga :) No chyba, że dasz radę dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje i kolejnych lat w blogosferze. :)
    Wszystko ma swoje wady i zalety, blogowanie również. Mimo wszystko jednak uważam, że zalet zdecydowanie więcej. Grunt, że sprawia to Tobie przyjemność i jakiejś mierze się spełniasz.
    Życzę Ci tak poza blogowaniem abyś kiedyś wydała książkę, bo piszesz rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda zalety i wady są wszędzie:) Najważniejsze to dostrzegać pozytywy:) Dzięki bardzo :*

      Usuń
  30. Mi w lipcu 2 lata stukną i sama nie wiem kiedy :P
    Życzę samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to już grubsza impreza sie szykuje:) Dzięki i wzajemnie- sukcesów życzę

      Usuń
  31. Ja tez pamiętam swoje poczatki. Pierwszy post, radocha z nowych szablonów i duma kiedy przyszedł czas na logo:) Kazdy komentarz i polubienie mnie cieszył. Nie długo mija dwa lata;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko jest takie fajne:) Zanim zaczęłam pisać zastanawiałam się czemu blogerki tak się z tego cieszą:) Teraz już wiem

      Usuń
  32. Stooooo lat, stoooooo lat, niech żyyyyyjjjjeeee, żyyyyyjjjeeee nam!!! :D
    PS Dobrze, że nie słyszysz jak wyję na Twą część! :D :D :D
    Życzę głowy pełnej marzeń, a pomysły na posty same się znajdą. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Bo blogowanie wciąąąąąąga! Wiem, bo robię to od 13 roku życia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę kolejnych lat szczęśliwego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje! To był rok wytężonej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  36. Najważniejsze, że pisanie sprawia Ci przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, sprawia mi przyjemność i mam nadzieję, że długo tak będzie:)

      Usuń
  37. Gratulacje! Życzę wielu kolejnych lat w pisaniu :) oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje i oby tak dalej! Ja dopiero zaczynam i mam nadzieję, że za rok Ci dorównam.powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Druga część mi się nie podoba jednak- jak dorównać Ty masz robić wszystko żeby mnie przebić! I tego Ci życzę :D

      Usuń
  39. Twoje pisanie jest takie, lekkie, szczere i prawdziwe, że nie potzebny Ci ani cudowny szablon, ani mega fajne zdjęcia ;) Wszystkiego dobrego i nie zmieniaj się ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Wasze zdanie :) Komentarze zawsze mile widziane