Przejdź do głównej zawartości

Czego kobiecie do szczęścia potrzeba?




Jak co roku największym problemem przed świętami są u mnie prezenty. Nie te, które chcę podarować, lecz te, które chciałabym dostać. Jeżeli odpowiadam, że chciałabym książkę- patrzą na mnie z politowaniem i proszą o jakieś inne rozwiązania.


W tym roku oprócz książek, myślałam sobie o torebce. Oglądałam w sieci i w sklepach. Nie mogłam znaleźć zadowalającego mnie modelu. Z pomocą przyszła firma Torebkowy.com.pl (klik).

Opcja współpracy bardzo mi się spodobała, ale przez to znów mam problem z wymyśleniem prezentu :)

Długi czas moje torebki poszły w odstawkę. Torba przy wózku wystarczała. Mając małe dziecko- nie oszukujmy się, na imprezy rzadko wychodziłam. Później numerem jeden okazał się plecak. Przy biegającej Młodej był on wybawieniem podczas zakupów.

Dziecko jednak podrosło i matka mogła wrócić do noszenia torebek.

Jako, że wierna jestem swoim ideałom, w temacie jednej z najlepszych przyjaciółek kobiety też tak jest. Zamiast kilku modeli, zmiany co chwila na nowy...wolę mieć jedną konkretną towarzyszkę. 
Poważnie- noszę torbę aż zniszczy się do granic możliwości i wtedy szukam nowej.

Oglądając ostatnio torebki w sieciówkach złapałam się za głowę. Ceny w okolicach 200 zł za zwykły materiał trochę mnie przeraziły, choć kiedyś, w latach beztroskiej młodości potrafiłam taką cenę zapłacić.
Według mnie warto dołożyć trochę gotówki i cieszyć się inwestycją przez długi czas.

Modele, które znajdziecie w sklepie Torebkowy.com.pl- mogą być właśnie ową inwestycją. Wykonane są z prawdziwej włoskiej skóry. Zdjęcie nie ukazują tego w pełni, ale mogę Was zapewnić, że jakość jest naprawdę wysoka. Torebka na żywo prezentuje się rewelacyjnie.


Zdjęcie bez ulepszeń- pokazujące prawdziwy kolor:)

Zdradzę Wam również, że do końca roku na model, który mam ja i inne z kolekcji Evien ( klik) jest specjalna promocja.

Panowie jeśli tu zaglądacie- powiem Wam, że wśród modeli http://torebkowy.com.pl/1_evien (klik) powinniście znaleźć odpowiedni prezent dla dziewczyny/ żony. Może to być również upominek dla mamy/ teściowej- czemu nie ? :)
Obdarowana kobieta z pewnością się ucieszy i nie uzna tego za nietrafiony prezent.

Teraz zwracam się do Was miłe Panie. Może właśnie potrzebujecie nowej "przyjaciółki" i podpowiecie Mikołajowi, gdzie może ją dla Was znaleźć? Idąc dalej- same sprawicie sobie taką małą przyjemność?

W ofercie jest kilka pozycji, które bardzo mi się podobały:




Dlaczego więc wybrałam inną?

Z prostego powodu- ma pasek, który umożliwia noszenie torebki przełożonej przez ramię- znaczy tak jak listonoszki. Jest to dla mnie niezbędny dodatek. Wygodniej mi ciągnąć siatki z zakupami i spacerować z dzieckiem za rękę, mając możliwość założenia torby w ten sposób. 



Ze swojego wyboru jestem bardzo zadowolona i z czystym sumieniem mogę polecić towar jaki oferuje sklep.

Jakie jest Wasze podejście do takich zakupów? Wolicie jedną konkretną czy kilka torebek? Jak podobają się przedstawione przeze mnie i dostępne na stronie sklepu?

Komentarze

  1. Kiedyś byłam torebkomaniaczką. Obecnie używam jednej, ewentulanie dwóch (duża i małą). Gdybym powiedziała mężowi, że chce na gwizdkę torebkę to chyba bym nią dostała przez głowę - M. wprowadził zasadę kupuję torebkę, wyrzucam torebkę :D p.s. Z tym samym powodów co Ty, mam torbę z doczepianym paskiem przez ramię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze buty do tej torebki i jest prezent idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką chorobę. Torebki, książki,buty, bielizna. Kolejność dowolna. Dlatego uciekam dzisiaj stąd, zanim link otworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka każdej kobiecie się przyda - zawsze! :) Też często dostaje torebki na święta. A może portfel nowy? A może jakiś szalik? ;) Wszystko do zestawu xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest piękna i zdecydowanie warta swojej ceny. Zgadzam się z Tobą w 100%, że sieciówki liczą sobie jakieś chore sumy za chińskie badziewie, które zaraz zacznie się sypać. Biednych ludzi nie stać na dziadostwo a bogaci wolą stylowe i naturalne, wiec ta torba jest rewelacyjnym rozwiązaniem dla 90% społeczeństwa ;)
    P.S widzę, że mamy bardzo podobny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz jakich ciekawych rzeczy można się dowiedzieć o sobie :)

      Usuń
  6. Nigdy torebek nie kupowałam. Nigdy też nie nosiłam. Kiedyś tam dostałam od kogoś więc ją noszę. Ale coraz częściej doceniam torebkę przy sobie i chyba zbliża się czas własnego zakupu. Ta którą Ty wybrałaś podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuuu, podoba mi się ta Twoja :) Rok temu zażyczyłam sobie torebkę na prezent i....tym razem musialabym poprosić o nową bo tamta...cóż, spsuła się :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba ten klasyczny kuferek do ręki;-)
    A mój problem z torebkami polega na tym, że jak solidna by nie była, szybko potrafię ją zniszczyć. Codzienne pakowanie się do pracy, przekładanie rzeczy i wypychanie torebki robią swoje;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuferki mi się bardzo podobają, ale niestety nie bardzo pasują do moich stylizacji ;)

      Usuń
  9. Torebki zawsze mam dwie (małą i dużą). I właśnie ta duża wymaga zmiany bo trochę się już zniszczyła :/ Ma być koniecznie przekładana przez ramię bo matka zawsze musi mieć wolne ręce :) i takiej właśnie poszukuję. Twój wybór idealnie do mnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że gdybyśmy trafiły do jednego sklepu większość z nas wyszłaby z taką samą torebką :)

      Usuń
  10. Mam torbę o podobnym kształcie więc potwierdzam: mega wygodna. Osobiście poluję teraz na jakiś elegancki kuferek - coś w stylu ostatniej propozycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuferki są super:) Jak już pójdę do pracy i będę mogła paradować z torebką na obcasie to sobie taki sprawię

      Usuń
  11. Uwielbiam torebki i chyba mam zapas na każdą okazję, przy czym długo leżały nieużywane - torba przy wózku lub wielka torebka na wszystkie niezbędne rzeczy, były w codziennym użytku. O takiej małej torebce, dla siebie mogłam tylko pomarzyć :)

    Te prezentowane w ogóle nie są w moim typie, ale torebka jak torebka - zawsze cieszy (w komplecie z butami najbardziej) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O gustach się kochana nie dyskutuje:) Bo dyskusja doszłaby do ślepej uliczki. To dobrze, że nie wszystkim podoba się to samo- nudno na ulicach by było :)

      Usuń
  12. Ta pierwsza czerwono czarna - wwwoooooww... Chyba pokażę Mikołajowi. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tak jak Ty. Też noszę jedną torebkę aż się poprzeciera i przestaje wyglądać. Dopiero wtedy szukam nowej. I zawsze kupuję taką, która nie morduje ceną i może posłużyć długo, a przynajmniej przez rok. Wcale się nie dziwię Twojemu wyborowi. Czasami warto zapłacić więcej za coś lepiej wykonanego. Chyba, że ma się w domu 10 torebek i zmienia się je stosunkowo często. Wtedy nawet te słabego gatunku długo pociągnął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak często się zmienia to się nie znoszą tak szybko. Mi to jednak szkoda miejsca na przechowywanie dużych ilości gadżetów i w tym temacie stawiam na minimalizm :)

      Usuń
  14. Super wybór! :) Też wolę mieć jedną, dwie skórzane torebki niż kupę badziewia, co się zaraz poprzeciera. Na razie, tak jak napisałaś, wystarcza mi torba przy wózku, a dla siebie wybieram małe torebki przez ramię tylko na portfel, pomadkę i telefon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystko w torbie przy wózku woziłam. Nic więcej nie nosiłam:)

      Usuń
  15. Obecnie używam dwóch - jedną czarną klasyczną (bardzo podobną do trzeciej, którą prezentujesz i pewnie dlatego tak mi się podoba), drugą małą, na szybkie wyjścia. :) Uwielbiam torebki, ale ja mało rzeczy nie lubię, które są typowo "babskie". :D Niedługo będę musiała zaopatrzyć się w listonoszkę... :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam torby, ciągle dokupuje nowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebki to moja pasja, aczkolwiek już nie kupuję ich tak dużo, jak kiedyś. Podejrzewam, że swego czasu miałam więcej torebek od Matki na Szczycie :). Podobają mi się, te które zaprezentowałaś, gdy będę cierpiała na nadmiar gotówki, to może sobie taką sprawię :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Nie wywołuj Matki na Szczycie bo jak nam zaraz swój arsenał torebkowy pokaże to padniemy z zazdrości :)

      Usuń
  18. Widzę, że wtapiam się w tłum ;p u mnie tez torebek nigdy dość. A każda pasuje do czego innego i na inną okoliczność.. no cóż. "być kobietą, być kobietą..." :)

    zapraszam do mnie
    http://asikjotblog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam zdecydowanie wolę buty :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie byłam torebkomaniaczką, a i rozstać się z ulubioną trudno... nawet, jak już wstyd nosić, bo dziury z daleka świecą! Dlatego lubię fajne, wygodne, pojemne i porządne, bo noszę zwykle jedną do znoszenia. No cóż, nie jestem z tych, co przerzucają wszystkie graty z jednej torebki do drugiej, by codziennie z inną chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi by się nie chciało tak przerzucać codziennie :)

      Usuń
    2. A ja znam takie! I w sumie... chyba trzeba je podziwiać ;)

      Usuń
    3. Podziwiać trzeba:) Też tak sądzę

      Usuń
  21. Ja staram się mieć jasną wersję letnią i ciemną wersję zimową :P Wiele lat towarzyszyła mi (podgolona co jakiś czas :P )torba filcowa z Zakopanego, produkt POLSKI :) Do dziś nic złego jej się nie stało i jestem szalenie zadowolona :) Jednak na imieniny poprosiłam o nową..skończyło się gotówką " masz i pójdziemy kupić taką jaka Ci się tylko podoba" i tak właśnie paskowo podobna :D ale sztywna :) mieści A4 i jest git :D
    Ja miałam przerwę nie w torebkach, a w obcasach ;) powoli wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pojadę do Zakopanego to muszę sobie jakąś góralską torbę sprawić i chustę koniecznie!

      Usuń
  22. Oj... ta druga pod czerwoną bardzo do mnie przemawia! Może i do Mikołaja przemówi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem zupełnie "nietorebkowa", ale dylematy prezentowe znam dobrze, oj, jak dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagle weź i wymyśl co jest potrzebne. Od zawsze miałam taki problem :)

      Usuń
  24. Ja mam kilka, ale najczęściej i tak wybieram jedną, największą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka musi być pojemna- to najważniejsze dla mnie :)

      Usuń
  25. nie znałam tego miejsca w sieci, ale zapowiada się interesująco. Torebka na prezent hm... może to i dobry pomysł :) ja lubie kupować z kolei portfele z grosikiem na szczęście w środku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce ciekawe:) na punkcie portfeli mam fioła:) najlepiej jak są czerwone

      Usuń
  26. Dobrze, że mi przypomniałaś - potrzebna mi torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na tym drugim zdjęciu torebka prezentuje się cudownie.
    Choć wolałabym jednak książkę. Dużo książek. Plus dużo czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki też uwielbiam, ale w czymś je trzeba nosić, więc torebka niezbędna :)

      Usuń
  28. Nominowałam Cię do zabawy LBA:) Informacje, pytania i wszystko co musisz wiedzieć, znajdziesz u mnie na blogu mama-pelen-etat.blogspot.com we wpisie NOMINACJA DO LIEBSTER BLOG AWARD 2015. Jeśli zechcesz wziąć udział, będzie mi miło, jeśli podlinkujesz mojego bloga do odpowiedzi :) Serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę, ale odpowiem w komentarzu u Ciebie. Dostałam sporo tych nominacji wcześniej i tak ogarnęłam temat, że odpowiadałam w komentarzach. Teraz też tak zrobię, żeby innym przykrości nie sprawiać

      Usuń
  29. Ja też nie mam zbyt dużej ilości torebek i cierpliwie czekam aż się zużyje jakaś żeby kolejną kupić ;) W tym sklepie jest tak duży wybór, że chyba każda kobieta znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór jest świetny. Ja kilka bym wybrała dla siebie :)

      Usuń
  30. Jak to my kobiety kochamy torebki :) Muszę tam w wolnej chwili zaglądnąć, bo Konrad mi torebkę wisi ;]

    OdpowiedzUsuń
  31. Widziałaś mój torebkowy wpis, więc wiesz jakie są fakty - mam jedną torbę, która jest zarazem moja i moich synów ;) ale kiedyś byłam ich kolekcjonerką: od kopertówek, przez mniejsze typu wrzuć portfel i telefon, przez eleganckie po duże a la shopping bag.
    Myślę, że torebka to dobry pomysł an prezent dla kobiety. Tylko trzeba się wstrzelić w gust no i w potrzebę obdarowanej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy jest wtedy prezent z konkretnym wskazaniem przez osobę, która ma ją dostać :)

      Usuń
  32. Podobają mi się wszystkie :) lubię torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny wybór i jak każda babka uwielbiam torby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię oglądać torebki- ale żeby coś wybrać- tu jest już ciężej :D

      Usuń
  34. Oooo kilka i mi wpadło w oko :)
    Jak dobrze wiedzieć, że nie tylko ja mam problem z wyborem prezentów dla siebie. I też za każdym razem jak ktoś nie wie co mi kupić, to wie, że książka będzie najlepszym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to jeszcze tytuł książki podaję żeby wpadki nie było :)

      Usuń
  35. Kupuję jedną na sezon, za to zwykle porządną, skórzaną, nie oszczędzam, bo już się przekonałam, że co drogie to tanie i mam te torebki na długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że jedna porządna jest lepsza niż kilka tanich, rozwalających się :)

      Usuń
  36. Dokładnie tak- od kiedy jestem mamą pijam zimną kawę i noszę jedną wielką torbę ;) Dlatego teraz jest to dla mnie bardzo przemyślany zakup- musi pasować do wszystkiego i być porządnie zrobiona- sieciówkom już zdecydowanie mówię "nie"! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę wielką torbę, ale zimnej kawy nie piję- dlatego, że wcale jej nie pijam :D

      Usuń
  37. Ja się teraz szarpnęłam na torebkę z Restyle .pl, koledzy z pracy dowcipkują, że wyglądam jak ssmański oficer, no ale cóż....nie wspominałam im, że w liceum miałam ksywkę gestapo :D ahahhahaha

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Wasze zdanie :) Komentarze zawsze mile widziane