Przejdź do głównej zawartości

Nie bądź sknera zrób mi prezent!

Źródło: pixabay

Niejednokrotnie blogerzy podkreślają, że zapłatą za ich pracę jest lajkowanie, udostępnianie tekstów, komentowanie.
Nigdy tak do tego nie podchodziłam, ale przyszedł i na mnie moment.
Jednak u mnie "odebranie zapłaty" ma inny cel.
Jesteście ciekawi?
Życie ludzkie jest bezcenne...tak mi się przynajmniej wydawało.
Coraz częściej jest wyceniane. Koszta zabiegów jakie trzeba przejść aby żyć są ogromne.
Powiecie- można leczyć się w kraju- taniej, na NFZ. Niestety lekarze rozkładają ręce i trzeba leczyć się za granicą.

Tak było również w przypadku Franka- synka blogowej znajomej.
Podobnie jak większość dzieci, które mają problemy z serduszkiem, chłopiec został zakwalifikowany do operacji u prof. Malca w Niemczech. Koszt zabiegu to 37500 euro.

Rodzice choćby chcieli- takiej kwoty sami nie zbiorą- znacie doskonale krajowe realia i zarobki...
I tu z pomocą możemy przyjść my wszyscy.

Na siepomaga https://www.siepomaga.pl/serduszko-franka (klik) jakiś czas temu ruszyła zbiórka.
Plusem jest to, że można wysyłać sms-y ( ja skorzystałam z tej opcji)- gdzie 2 zł leci bezpośrednio do puszki chłopca.

numer: 72365
treść: S3258

Pieniążki można również wpłacać na subkonto w fundacji

Fundacja Serce Dziecka im. Diny Radziwiłłowej ul. Narbutta 27 lok.1, 02-536 Warszawa

Nr konta na wpłaty złotowe PL 17 1160 2202 0000 0000 8297 2843

Rachunek na zbiórkę publiczną w 2014r. (aktywny do końca 2015r.)

PL 02 1160 2202 0000 0001 5118 9430
Nr konta na wpłaty w euro PL 09 1160 2202 0000 0001 2152 1272
SWIFT BIGBPLPW
koniecznie z dopiskiem: Franciszek Chmielewski ZC-6238.



Można również być na bieżąco z akcjami organizowanymi wchodząc na profil Franka na fb
https://web.facebook.com/sercefrankapl-784340481581107/?fref=ts( klik).

Dorota Gardias zorganizowała również akcję w mediach "100 metrów dla Franka"- wpłacasz 10 zł na konto- przybliżasz chłopca do operacji:)

Wiele razy udowodniliście, że można na Was liczyć.

Chcecie zrobić mi prezent?

Puśćcie smska, wpłaćcie pieniążki na konto. Dla nas to niewiele- dla Franka i Jego Rodziców- uwierzcie bardzo wiele! Każda wpłacona złotówka przybliża ich do celu- do tego, by dziecko mogło czerpać z życia to co najlepsze!!!
Nie martwić się o kolejny dzień...

Wyjaśniam na koniec o co chodziło z zapłatą- dla mnie- każde udostępnienie, wpłacone na konto Franka pieniążki będą dla mnie najlepszym prezentem na tegoroczne Święta!
Pamiętajcie dobro wraca- ja wierzę w Was, w magię, w dobro...

Zdjęcie podkradzione z profilu Franka

Komentarze

  1. Trzymam mocno kciuki za Franka, wspomagam jak mogę i wierzę, że się uda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki! Super, że piszesz o takich rzeczach. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pomoc jest potrzebna, pisanie o takich sprawach mam nadzieję pomaga potrzebującym :)

      Usuń
  3. wysłane :) Zdrówka dla Frania <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Modlę się za Franka, oby się udało

    OdpowiedzUsuń
  5. To piękny gest z Twojej strony :)
    Jasne, że pomożemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* ja wiedziałam, że na kogo jak na kogo ale na swoich Czytelników mogę liczyć! <3

      Usuń
  6. Trzymam kciuki za Franka, na pewno się uda. A Ty masz wielkie serce!

    OdpowiedzUsuń
  7. wysłałam smsa! Szacun dla Ciebie:) Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za Frania! Ślę esemeski, ile tylko mogę!

    OdpowiedzUsuń
  9. wysłany, trzymam kciuki mocno za Franka

    OdpowiedzUsuń
  10. Sms poszedł! Wierzę, że się uda!

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się dołączam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny gest. Wierzę, że się uda, bo musi się udać! Wiara czyni cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Załatwione i wici rozesłane dalej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Się robi. Już zareagowałam po komunikacie Kasi, ale z chęcią zrobię to jeszcze raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy z nas może pomóc :) i powinien. Wierze w to, że dobro wraca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście, że dobro wraca. Ważny post, wierzę, że Frankowi się uda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wielokrotnie powtarzałam- musi się udać! :)

      Usuń
  17. Już zwyczajnie, tak po ludzku brakuje mi słów, żeby komentować te Wasze teksty. Chyba mam ubogi słownik słodzenia i wyrażania wdzięczności. Więc się zatrzymam na pospolitym DZIĘKUJĘ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodzenie i wszystko inne odstaw na bok! Tobie- Wam w tym szalonym okresie potrzeba spokoju, wsparcia, pomocy- i to chcemy Wam dać :)

      Usuń
  18. Trzymamy mocno kciuku za Frania, smski poszły i jeszcze pójdą, całej rodzinie każę wysyłać! Mam nadzieję, że wszystko im się uda...

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki za Franka, cegiełka od nas poszła już wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepsza bezpłatna reklama jaką dziś widziałem! Mam wielką nadzieję, że Franek będzie miał Radosne Święta Bożego Narodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. WIerzę w to, że uda się Frania wyleczyć, bo nie ma nic piękniejszego w życiu niż zdrowie, tym bardziej zdrowie własnego dziecka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Wasze zdanie :) Komentarze zawsze mile widziane