Przejdź do głównej zawartości

Nie uwierzysz...ludzie robią to publicznie!


Co takiego robią? Czytają :)


Akcja Woluminy. Głos książki w pierwszej wersji miała kręcić się po Polsce w okresie wakacyjnym. Z tego co wiem, będziemy działać dalej. #głoskiążki nie ucichnie, mam wielką nadzieję, że nabierze rozpędu i dotrze w wiele nowych miejsc, że nowe osoby postanowią działać w Drużynie Pogromców Nudy.

Moje lipcowe działania możecie zobaczyć w tym poście ( klik). Zarówno w lipcu, jak i w sierpniu jako pracownik Miejskiej Biblioteki Publicznej w Morągu, wspierał mnie Przemysław Kubiak ( redaktor e-morag). W sierpniu miałam też kilka prywatnych akcji z udziałem Młodej, która czytać jeszcze nie potrafi ( chociaż pojedyncze wyrazy już odczyta). Wnuczka namówiła również babcię.

Czytaliśmy w Przedszkolu nr 2 i Żłobku w Morągu, przy Księgarni Wiedza oraz przed Biblioteką.
Akcję wspierała Informacja Turystyczna w Morągu, Auto- Centrum Kulesza, Książnica Polska, PKO BP Oddział w Morągu PSS Społem Morąg. Instytucje przygotowały upominki dla dzieci oraz osób, które wspólnie z nami czytały.

Teraz porcja zdjęć i materiałów filmowych.

Przedszkole









 Księgarnia



















Biblioteka
































Jak widać, grono Pogromców Nudy było spore:) Cieszy mnie to ogromnie, mam też nadzieję, że za sprawą Woluminów więcej osób sięgnie po książki, że zarazi swoich bliskich i znajomych miłością do słowa pisanego. 











I nasze prywatne akcje




Występów Młodej i mojej mamy możecie posłuchać na fb tutaj ( klik) , tu ( klik) i ostatni (klik).
Najpopularniejszy tytuł "używany" podczas walki z nudą to "Brzechwa dzieciom" Wydawnictwa Nasza Księgarnia. Zarówno dzieci jak i dorośli znają treść wierszy i świetnie się bawią podczas lektury.

Jak już wspomniałam na początku #głosksiążki jeszcze nie zakończył swojej działalności w Morągu. Co prawda zmieniłam miejsce pracy, ale nie zamykam się na współpracę z Biblioteką i razem zrobimy jeszcze lepsze akcje! Nie widzę innej opcji- wiecie doskonale, że kocham czytać, uwielbiam działać :)

Już nie marudzę. Na koniec zachęcam do czynnego udziału, uważajcie, to wciąga i człowiek nie może przestać.

Książkę "Kuka Muka i skrzat Nieład" otrzymałam w ramach akcji od

Komentarze