wtorek, 21 października 2014

Czy warto spełniać marzenia?

Marzę o wielu rzeczach. Ostatnio moim marzeniem było 10 tysięcy wejść na bloga w dniu urodzin. I co marzenie zostało spełnione dzięki Wam.

Moje kolejne marzenie to pomoc dla Szymona. Jego zdjęcie widnieje na głównej stronie bloga. Jeśli klikniecie w nie przeniesiecie się na Jego profil na fb.

Chłopiec przeszedł już jedną operację serduszka. Czeka go kolejna, na którą trzeba nazbierać dość sporą kwotę. Jednak jak już kiedyś pisałam wierzę w moc internetu a jeszcze bardziej w LUDZI. 

Prośba moja jest następująca- udostępniajcie informacje o Szymonie niech dotrze do jak największej liczby osób- im więcej osób się dowie tym większa jest szansa, że więcej pomocnych dłoni zostanie wyciągniętych w kierunku małego dzielnie walczącego Chłopca i Jego Rodziców.

Razem możemy na prawdę wiele:) Liczę na Was :) Nawet niewielka kwota może pomóc. Czas ucieka a suma jaką trzeba zebrać to 37500 euro. Wiem, że jest wiele fundacji ale nie sponsorują operacji za granicą, a operacja Szymka odbędzie się w Niemczech. 

Jeżeli ktoś jest chętny pomóc podaję nr konta Szymona



6 komentarzy:

  1. I właśnie mi przypomniałaś, że miałam przerzucić Twoją notkę na moją ścianę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Misja ,cieszę się że mam mądrą córkę.Trochę roztrzepaną ale spełnioną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi teraz wszystko co mi wpajaliście z Tatą od dziecka :D

      Usuń
  3. DZIĘKUJĘ GOSIU <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Wasze zdanie :) Komentarze zawsze mile widziane