Przejdź do głównej zawartości

Spójrz mi w oczy...



Każda kobieta marzy o pięknym spojrzeniu. Jak wiemy skóra wokół oczu jest bardzo delikatna i podatna na działanie czynników zewnętrznych.

Sen z powiek często spędzają cienie pod oczami, kurze łapki...
Kosmetyki do pielęgnacji miejsc wokół oczu muszą być delikatne a za razem intensywnie działać.
Czy można to połączyć?
Jak wiecie dzięki firmie Dermedic ( klik) mam możliwość poznania naprawdę fajnych kosmetyków.
Najlepsze co mnie w ostatnim tygodniu spotkało to... znalezienie ich w mojej aptece.
Przejdźmy jednak do kremu.

Informacja od producenta

" Krem pod oczy intensywnie wygładzający

Składniki aktywne:

Kompleks aktywny ARS 3°~ARS 4°. Proteiny roślinne, Kwas hialuronowy, Olej migdałowy, Gliceryna, Dub Diol, Natural Extract AP, Kompleks witaminowy, Alantoina, Ronasphere LDP, Ekstrakt ze skórki pomarańczy
Zawartość składników aktywnych: 17%

Długotrwale wygładza i poprawia elastyczność naskórka
Hamuje powstawanie wolnych rodników
Redukuje cienie i obrzęk pod oczami
Hypoalergiczny

Opakowanie: Butelka airless z pompką 15 g

Krem należy nanosić na oczyszczoną skórę wokół oczu.
Zalecany do pielęgnacji skóry wokół oczu ze zmarszczkami mimicznymi z tendencją do powstawania cieni i opuchlizny."

Moja opinia

Krem po nałożeniu szybko się wchłania( wszystkie kosmetyki Dermedic jakie posiadam mają tę zaletę). Skóra pozostaje gładka i nawilżona przez cały dzień. Moim problemem były cienie pod oczami. Używając kremu zauważyłam, że są mniej widoczne. Po skończeniu opakowania z pewnością sięgnę po następne. 
Używając wcześniej innych kosmetyków do pielęgnacji okolic oczu zdarzały się takie, które powodowały ich łzawienie, pieczenie. W tym przypadku nie było tego. 
Krem polecam, a Wy jeśli chcecie go wypróbujecie :)

Strona Dermedic, na której znajdziecie krem oraz inne produkty http://www.dermedic.pl/index.html (klik).

Komentarze

  1. Przekonuje mnie to, że łatwo się wchłaniają, bo to znaczy, ze nie są za tłuste. Ja mam z wieloma kremami ten problem, że są za ciężkie dla mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę pod względem wchłaniania jestem pod wielkim wrażeniem. Również efekty mnie zadowalają.

      Usuń
  2. O widzisz, też mam cienie pod oczami i po wielu kremach miałam wrażenie że widzę przez mgłę i na dodatek mnie oczy piekły...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w końcu muszę zacząć używać jakiegoś kremu pod oczy bo po zarwanych nockach coraz częściej pojawiają się wory i podkrążone oczy :( Świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja z tymi podkrążonymi oczami to walczę od jakiegoś czasu...hmmm od 3 lat :)

      Usuń
  4. Jeszcze tego kremu nigdy nie spotkałam ;) Nawet nie mam kremu pod oczy, musze sięgnąć po niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to w ogóle jestem antykosmetykowa... Jednak czas to zmienić bo pewnie czas nie będzie działał na moją korzyść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam antykosmetykowa...znaczy po części jestem nadal bo maluję się od święta :)

      Usuń
  6. Ja potrzebuję coś na worki, bo mi się robią pod oczami. Ciociu dobra rada, pomóż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten krem pomógł więc mogę spokojnie polecić :)

      Usuń
  7. Od paru dni przeżywam, że przez alergię szczypią mnie oczy- dzięki Twojemu wpisowi skojarzyłam, że od tychże kilku dni używam nowego kremu, bo mój ukochany wycofano ze sprzedaży. Wypróbuję Dermedic- zobaczymy :)
    Zawsze na opakowaniach kremu pod oczy szukam oznaczenia ochrony UV. To taka rzadkość, że zastanawiam się, czy jej nie ma, czy wszystkie te kremy są z filtrem... Ot, zagadka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że nigdy nie zwracałam uwagi na filtry...cieszę się, że mogłam pomóc :)

      Usuń
  8. Rety nie znam się na tym :( lata lecą, czas kupić pierwszy krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak ja kupowałam pierwszy krem pod oczy...czułam się strasznie staro wtedy :)

      Usuń
  9. Nie korzystałam jeszcze z kosmetyków tej firmy. Kto wie, może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, że są fajne ale jak wiadomo nie każdemu to samo pasuje :)

      Usuń
  10. Ciekawy krem i szczerze jeszcze nie używałam kosmetyków z tej firmy. Niestety zapominam często o kremach pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od pewnego czasu pamiętam o kremach pod oczy :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Wasze zdanie :) Komentarze zawsze mile widziane