Przejdź do głównej zawartości

Zmniejszam rozmiar



Nie będzie to post o odchudzaniu:)
Walczę z rozszerzonymi porami...cera moja chyba najgorsza z możliwych- mieszana ze skłonnościami do wielu niedoskonałości.
Sen z powiek spędzały mi okropne czarne kropki. Rozszerzone pory były moją największą zmorą.


Firma Dermedic ( klik) ma w swojej ofercie serum na tę przypadłość i postanowiłam je wypróbować.

Informacja producenta


NORMACNE

Serum na rozszerzone pory ( kuracja 30- dniowa)

"Składniki aktywne: p-Refinyl, AC.NET, AHA+L-Arginina, Chlorofil, Gliceryna

Widocznie zmniejsza rozszerzone pory – nawet do 62%
Zmniejsza wydzielanie sebum
Działa rozjaśniająco, usuwa martwe komórki naskórka
Spłyca drobne nierówności, nadając skórze jednolity wygląd
Ma właściwości antyseptyczne
Niekomedogenne (nie zatyka porów)
Hypoalergiczne

Opakowanie: Butelka z zakraplaczem 30 ml


Jak stosować?

Nanieść warstwę preparatu na miejsca zmienione i pozostawić do wchłonięcia.

Dla kogo?

Zalecane do codziennej pielęgnacji skóry mieszanej i tłustej, ze skłonnością do rozszerzonych porów."

Moja opinia

Wypróbowałam już mnóstwo specyfików na rozszerzone pory. Niestety po ich zastosowaniu efektu zbyt widocznego nie było.
Do kosmetyku podeszłam ze sporym dystansem.
Niepotrzebnie.
Po kilku dniach stosowania zauważyłam, że skóra w miejscu stosowania serum jest w dużo lepszej kondycji.
Przede wszystkim jest gładsza, nie świeci się i pory...się rzeczywiście zwężają.
Serum rewelacyjnie się wchłania.
Możecie mi nie wierzyć. Kolejna dobra opinia o kosmetyku tej firmy...ale naprawdę wad nie znalazłam.
Osobom walczącym z podobnymi problemami gorąco polecam.

Ten oraz inne kosmetyki znajdziecie na stronie http://www.dermedic.pl/index.html.

Komentarze

  1. Ja kiedyś nie miałam żadnych problemów z cerą, nawet jako nastolatka, a po trzydziestce zaczęły mi się pryszcze robić. U mnie zawsze wszystko na odwrót;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja też mam skórę tłusto-mieszaną. A teraz to jest w fatalnej kondycji :P Dobrze wiedzieć, że jest coś, co działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na szczęście (póki co, odpukać w niemalowane) nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mają coś do skóry mieszanej ze skłonnością do wyprysków? Chętnie bym wypróbowała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest coś takiego:) http://www.kosmetomama.pl/dermedic-normacne-preventi-i-trafiasz-w-punkt/

      Usuń
  5. Ja to zawsze miałam problem z rozszerzonymi porami..masakra, mi najbardziej pomógł piling, maseczki i tonik własnej roboty z cytryny :) Proces był długo trwały, ale wyglądam już normalnie ;) Szkoda, że wtedy nie wiedziałam o takim serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś próbowałam domowymi sposobami ale jak zwykle coś źle robiłam i mikstura się nie udawała ;)

      Usuń
  6. Też mam trudną cerę- to u nas rodzinne. Do dziś pamiętam jak robiłam bratu maseczki z płatków owsianych i białka jajka, gdy dorastał ;)
    Dobrze, że teraz są specjalistyczne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. calareszta.pl20 lipca 2015 06:58

    Już myślałam, że znalazłaś lekarstwo na tłuszcz! Ech.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam z cerą straszne problemy.
    Spróbuję tego specyfiku, może pomoże.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie pomyślałam, że to o odchudzaniu :P Już myślałam, że cycki chcesz sobie zmniejszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha cycki nie są najgorsze ;) Choć jak wiadomo mogłyby wyglądać lepiej :)

      Usuń
  10. Ciekawe, jakie efekty są po dłuższym czasie. Chciałoby się mieć skórę jak pupcia niemowlęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadaje się pod podkład czy raczej na noc trzeba stosować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co ja stosuję rano, ale rzadko się maluję więc nie pomogę;)

      Usuń
  12. Swietny produkt. Warto go wyprobowac ! Dziekuje Ci bardzo za polecenie tego specyfifku.

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i cieszę się, że post jest przydatny :)

      Usuń
  13. Szkoda, że nie widziałam tego wpisu wcześniej, bo teraz już po ptakach - w Italii zapewne tego specyfiku nie dostanę...a moja skóra chwilami przeżywa drugą młodość.

    OdpowiedzUsuń
  14. No masz babo placek, ja mam zawsze jakieś cuda. Mam cerę suchą jak siano, a pory jak kratery. W każdym razie nałożę wszystko, żeby te dziady zmniejszyć, dlatego spróbuję i zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Często widzę kosmetyki tej firmy na blogach. Z tego co wiem są fajne jakościowo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te, które miałam mogę z czystym sumieniem polecić :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Wasze zdanie :) Komentarze zawsze mile widziane