Przejdź do głównej zawartości

Przygody z książką druga edycja.



Dziś ruszyła druga część projektu Przygody z książką (klik). Tak jak poprzednio będzie to cykl w którym co 2 tygodnie pojawiać się będą wpisy o książkach. Brałam udział w pierwszej edycji. Z miłą chęcią będę uczestniczką drugiej odsłony ;)

W dzisiejszym odcinku pokażę Wam dość znane książki.

Pierwsza z nich "Naciśnij mnie"

Dość dawno wpadłam na nią. Przewijała się w różnych postach. Zapomniałam o niej. Pewnego razu trafiłam na recenzję książki na youtube. Pokazałam Młodej. Przepadła. Ona chce książkę z kropkami. Będzie naciskać, dmuchać, klaskać tak jak  dzieci w filmiku.
Książka została zamówiona jako prezent urodzinowy i powiem Wam, że zrobiła niezłą furorę. Praktycznie codziennie naciskamy, przekręcamy, klaszczemy i dmuchamy na kropki.
Z czystym sumieniem mogę tę pozycję polecić. Jeśli nie jesteście pewni czy dziecku się spodoba puśćcie filmik i wszystko będzie jasne.

"Kolory" 


Ten sam autor, ta sama seria. Babcia zakupiła L również na urodziny. Nasza dłoń po małych czarach ma magiczną moc. Zabawa kolorami jest bardzo fajna- mieszamy, tworzymy nowe barwy, rozjaśniamy, przyciemniamy... Dziecko z niecierpliwością czeka na to co wydarzy się po wykonaniu polecenia. Radość mojej córki jest nie do opisania. 

Kupując pokazane przeze mnie książki zapewnicie frajdę nie tylko dzieciom. Dorośli, którzy wcześniej nie mieli z nimi styczności bawią się lepiej od najmłodszych :)

Na zakończenie przypominam jeszcze posty z pierwszej edycji


Komentarze

  1. Gosia dla ponad 3 letniego dziecka są dobre ? Zastanawialam się nad ich kupnem ale nie wiem czy Żuk nie za dużą na nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te książki, muszę oglądnąć filmiki i też sobie takie sprawię

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ten Tullet. My mamy tę o zmysłach, również warta polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna pozycja, ląduje na liście do kupienia. Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam, a teraz już jesteśmy za starzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są również inne książki tego autora. Może będzie wśród nich jakaś inna fajna pozycja ;)

      Usuń
  6. Swietny tytuł i w ogóle książka:). Skąd Ty je bierzesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z internetów;) Gdzieś mi się pokazała recenzja i zajrzałam ;)

      Usuń
  7. Mamy ją! Co prawda Oli jest na nią za mały ale zarówno my jak i nasi znajomi nieźle się przy niej bawiliśmy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tullet u nas się nie przyjął :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego uważam, że fajną sprawą są recenzje w postaci filmów;) Pokazujesz dziecku i wiesz czy warto kupić;)

      Usuń
  9. Muszę w końcu sprawdzić czy mojemu Dziubdziubowi spodobają się te książki. Na razie z Tulleta mamy Książkę z dziurą i choć intryguje Młodą, to chyba jest jeszcze dla niej za trudna :)
    Pozdrawiam ciepło
    zmotylemnadloni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubimy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam "Naciśnij mnie" i często się nią bawiliśmy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tak patrzę na komentarze, nie pozostaje mi dodać nic innego, jak przyłączyć do Klubu, któremu na imię: "Znamy i kochamy"! pozdrawiam ciepło, http://www.mamatywna.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielokrotnie zastanawiałam się nad kupnem tej książki ("Naciśnij mnie") . Widziałam filmiki, czytałam recenzje. Jeszcze nie mamy, ale na pewno będziemy mieć.

    A tej drugiej nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakkolwiek do mnie, jako dorosłego czytelnika, Tullet średnio trafia, tak i moje dziecko i nasi mali goście "zaczytują się" w nim do upadłego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Planujemy kupić od jakiegoś czasu. Lista jednak jest bardzoooo długaaa!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Wasze zdanie :) Komentarze zawsze mile widziane